sämsta bloggaren

Jag vet, jag vet, jag vet att jag är en fruktansvärd bloggare, jag borde inte ens använda en data.. Hmm, nej men ärligt så kan det vara skönt att skriva av sig ibland, även om det bara blir en gång i veckan eller mindre.. Jag har i alla fall haft ett bra liv under dem dagaran jag inte skrivit haha, jag har bla vart utomlans med min syster i en vecka i spaninen, kom hem för en vecka sen ungefär :) Det var grymt kul och det måste göras om! Ikväll ska jag på bio med min fina vän jennifer, vi ska se Avatar och ja, vi vet att vi är sjukt sega haha, men båda har haft mkt att göra och sen var ju jag som sagt bortrest :) Men men, nu ska jag strax till jobbet, så ska hinna hoppa in i duschen lite snabbt, börjar 9.. kram kram

sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0