varför, därför, vill, kan

Man blir trött av att sova för lite, som typ 6 timmar, men man blir minst lika trött av att sova för mycket, typ 13 timmar, vilket jag gjort inatt.. Jag känner mig dock bättre, men inte helt, inte så bra så att jag kan jobba, springa runt på stan eller leka med mina vänner. Livet är hårt och orättvisst. Hoppas jag är bra till helgen i alla fall, vill jobba och tjäna pengar, orkar inte ligga hemma och glo film hela dagarna.. Men det som är lite bra med att vara sjuk är att mamma tycker synd om en och köper hem goda saker, saker som Ben & Jerrys. Men nog snackat om allt detta.. Jag hittade lite bilder jag kan bjuda på för nuet. Jag ska ju bli en seriös bloggare nu. 


      
Dagens drog, B&J Cookie Dough.    Ibland har jag turen att få till det med ögat. (dock inte tagen nu, utan i helgen)
   
Sjuklingens outfits


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0