trött som ett djur just nu

Ja det stämmer verkligen.. Har sovit bra i natt och lagom många timmar men dock så hade jag inte käkat någon middag igårkväll och frukost hann jag inte heller med eftersom jag inte sov hemma inatt. Jag skulle nämligen ut på stan och springa massa ärenden. Till banken för att fixa lite saker, sedan bilskolan här hos oss för att jag någon gång ska komma igång och det gjorde jag verkligen, synkontroll, fyllde i alla papper osv, väldigt skönt måste jag säga! Sedan skulle jag till biblan, men klockan blev mycket så jag och min kära mor köpte med oss pepparkakor, lussebullar och must hem :) Så nu har jag precis käkat middag så snart ska vi lussefika helt enkelt, mys! Julmusik är ett måste då också haha


dagens middag, köttfärs med pasta & feta

kram sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0