trött flicka, är en envis flicka

Såg nu plötsligt hur många slarv och stavfel jag gjorde i texten, orkar inte haha.. Se att klockan är mycket, så jag skyller på att jag är trött som ett djuuur.. Tycker verkligen det ska bli skönt att jobba imorn samtidigt som jag hellre skulle göra något annat, men jobb är pengar och pengar är shopping och shopping är kärlek, så :) Dock ska jag vara envis ikväll igen (natt kanske man ska kalla det) och vara uppe lite till, lyssnar på julmusik igen, det är så himla myyysigt, längtar redan tills man får (ja helt seriöst, får) baka pepparkakor, ischoklad, knäck & lussebullar. Buuh nu blir jag sugen på det också, not good.


brun och röd som en stjärt, solsting på rhodos ;)

sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0