Tankar i huvudet

På tal om inget alls egentligen.. Varför är killar så himla korkade och dumma i huvudet? Det är verkligen frågan tycker jag.. Jag orkar egentligen inte ens ta upp det, men ibland blir man helt förvirrad av att dem beetar sig som idioter att man inte vet vart man ska ta vägen.. Tex. Killen ber än ringa, eller säger att han själv ska göra det om 3 timmar tillexempel.. Gör han det sen, nää, svarar han när hon ringer, nää! Jag menar, klart det är okej att detta händer 1 gång, 2, 3 till och med.. Men inte typ 50 gånger med någon som han gillar, för hon vet nämligen att han gör det.. Utan han är bara rent ut sagt lat och tänker "nä men vadå, jag gör det imorn, jag väntar tills hon ringer", sluta tänk så, gör som ni lovat istället. Det är nämligen skillnaden på killar och tjejer, tjejer håller det dem lovar.

Om ni undrar handlar inte detta inlägg om mig :P :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0