söndag

Morsning alla glada! Sitter i köket med en kopp te och en macka, mumma vad hungrig jag var idag :) Pigg är jag också, eller hmm vi ska inte överdriva, men har iaf sovit nästan nio sköna timmar och det är perfekt för mig! Så idag ska nog dagen gå bra, känner mig friskare också, skönt att detta försvinner så fort, var ju exakt en vecka sen jag blev sjuk.. Eftersom jag skulle ha fixat och donat med massa denna vecka (både viktiga och oviktiga saker) som var, så fick jag flytta det till den som kommer, ska bl.a. besöka biblan, bilskolan, fotas, bio, besöka banken och sen lite mer smågrejer.. Men nog om mig, nu ska jag äta upp det sista innan jag fixar mig och kilar hemifrån :)

sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0