julmusik redan?

Jag är rätt patetisk.. Okej att jag inte kan sova, vilket stör mig något sjukt.. Visst, har ingen tid att passa, men idag/igår eller va man nu ska säga vaknade jag halv 4, minns inte ens vad jag gjort idag, om det jag gjorde idag (onsdag) är saker jag egentligen gjorde i tisdags? Pratade jag tex med hanna idag eller igår?.. Men det jag skulle komma fram till är att jag lyssnar på julmusik, lite sorligt va? Det är skönt och mysigt på något sätt, men jag känner samtidigt att jag är så jävla trött.. Saknar någon att sova med tror jag.. Har alltid haft lätt att sova, men på sistånde så har en viss person förstört detta, hmm.. grejen är att jag har redan sagt och försökt sova typ 5 gånger ikväll/natt, så nu får jag somna bäst jag vill när som helst, även om jag somnar med laptopen här i sängen..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0