Bara en fundering

Satt precis och funderade över vad det är för idioter som ställer upp i program som Big Brother, Paradise hotel, Ensam mamma söker, Bonde söker fru eller Mammas pojkar.. Vad tror ni? Jag vet inte om man bara är helt pantad i huvudet, att man har för mycket fritid eller om man helt seriöst tror att man kommer hitta sin livs kärlek i dessa program. Eller är det bara, som jag för det mesta tror, Man vill synas i den jävla TV rutan! MEN VARFÖR? haha, gör det på något annat sätt, det här är bara pinsamt och man skämmer seriöst bara ut sig. Lovar, det är precis det dem gör, jag garvar ihjäl mig varje gång jag ser en gnutt av sånt här på tv.. Sen har jag alltid undrat, går dem efter ett manus, eller är allt verkligen seriöst, vet inte vilket som egentligen är mest pinsamt..


Skaffa ett liv? :)

Sandra

Kommentarer
Postat av: kickan34

Jag tror de e för att man har gett upp hoppet om att hitta kärleken själv. Man behöver lite hjälp helt enkelt, och om de inte hade vart tv, så skulle dom ha ställt upp ändå.

2009-11-13 @ 22:27:07
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar kickan34:

Förlåt mig men jag tror nog inte du har rätt när det gäller detta, jag accepterar om du tycker programet är bra, men att dem gör det för att hitta kärleken, nää

2009-11-14 @ 01:03:41
URL: http://hastalapastasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0