Yey

Hej på er :) Sitter hemma och pluggar lite, loggbok 8 är det som skrivs nu, haha sista jävla loggboken för all min tid! Sen är helvetet över! Men jag ska därimot fokusera extra mycket på den så jag får ett säkert VG i UF :) Men har redan kommit en bra bit så är nog klar snart! Gick hem från skolan tidigare idag också.. Mådde inte alls någe bra, haft ont i huvudet hela veckan och hela kroppen.. Hoppas det är borta till helgen! Men åkte i alla fall och köpte en vattenkokare hahah, till mamma efter skolan, hon ska få den i morsdagpresent ;) (det är på söndag om ni inte visste det), våran gick som sagt sönder förra veckan typ så tänkte att det vart en smart present :) Sen kanske jag köoer blommor också :)
Men jag hade i alla fall tänkt plugga klart nu, sen ska jag städa upp i hela mitt rum (stökigt som fan), och sedan ta lite pics på alla mina nya köp haha, som jag lovat.. Sen måste jag också skicka tillbaka en av klänningarna jag beställde, den var inte alls lika fin som på modellen, sen var den för stor... Men men nog om det :)


                                                                       haha jag vette fan vad jag gör på bilden ;)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0