Valborg

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja faktikst.. Men gud vilken skum men kul gårkväll hahah.. Planerna var att vi skulle va hemma hos min pappa eftersom han är bortrest.. Tänkte gud vad bra, hela villan för mig själv.. Så tänkte vi vara några tjejer bara, dem vanliga :) Käka middag, dricka massa vin och sjunga singstar.. Men icke, när jag kommer hem med massa matkassar så strår bror min i hallen med massa öl och annat och tydligen skulle han också bjuda över folk (vi hade inte pratat med varan innan, så ingen visste att den andra skulle bjuda över folk, haha dumt :P), men jag orkade inte bry mig så det fick helt enkelt bli duppeltupp.. Efter att jag fixat mig och så kom hanna och vi började göra maten, sedan droppade alla brosans vänner in, nåra tjejer och alla hans killkompisar.. Lina kom och sedan resten av ligan.. Vi åt och drack och hade det riktigt trevligt (vi tog köksbordet, medans bror fick sitta på våran terass och frysa med sina vänner hihi), Efter en massa mat och dricka blev det singstar och sedan orkar jag inte berätta mer, men vilt gick det till och jär är riktigt nöjd med min valborg även fast jag fick städa hela huset själv imorse, medans bror sov.. Så ikväll då, et blir en lugn kväll, jobbar imorn kl 12 och sen är jag helt slut ändå :P Lina kommer därimot förbi tror jag, hon glömde sin kamera.. Så bilder läggs upp senare :) Hej på er!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0