:)

Oooh jag är västa uberhajpat nu (stavning haha), tänk att det bara är två veckor kvar idag till studenten, alltså onsdag om två veckor så kommer jag vara en av dem lyckligaste människorna på jorden typ haha :D Var bara tvungen att få ur mig denna underbara glädje ;) Sitter och pluggar just nu, faktikst rätt kul nu när jag kommit in i det riktigt ordentligt, mycket intressant, har en lite del kvar och det är där jag ska tycka till och lägga in mina åskiter, det burkar vara lätt ;) Så ska faktikst fortsätta nu :)


Köpte en söt shortsdress på H&M idag hihi 98:- bara

Tänkte jag kunde visa lite av det jag köpte igår & i förrigår, här är en av väskorna, 98:- H&M

Jag bytte mina klackar från Belle till dessa söta eftersom klacken hade gått av haha

Jag ska avslöja lite om min student outfit tänkte jag, här är skorna 298:- bara på H&M

Småglutt på min student outfit hihi :)


Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0