Shopping på nätet

Vet ni vad jag gör? Det får ni inte veta än :) haha! Nej men bl.a. är jag inne på lite olika Shoponline sidor eller vad man kallar det :P Hittade massa söta plagg (och väldigt billiga) på halens.se riktigt shyssta saker :) Undrar om det är bra kvalité bara? För funderat på att klicka hem lite saker på måndag när jag får min lön :)
Tunika

99 kr för denna söta tunika/jacka :)              Eller denna klänning, för 199 kr, finns i röd också
BlusBlus
Sött linne för 99 kr, finns i fler söta färger.  Mönstrad Tunika, bara 99 kr!!
JackaShorts
Snygg enkel jacka för 199 kr                        Snygga korta beiga shorts, 99 kr
StrandklänningTunika
Lång strandklänning är skit snyggt 199 kr    Söt Tunika igen, 179 kr för den



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0