Problem, igen :P

Haha fan vilken tråkig dag detta har vart, jag skulle ha åkt in till stan eller bara skärholmen eller nåt och kollat lite, tagit en fika med någon, men icke jag har bara suttit hemma och segat, pluggade lite tidigare, men från tre har jag liksom bara suttit vid datorn eller segat runt hemma och gjort jag vet inte vad haha.. Men nu ska vi snart käka, är jätte hungrig, bli lövbiff, och massa goda ugnstekta grönsaker och potatis mumma! Sedan ska jag väl hoppa in i duschen för att börja fixa mig :) Men jag har som sagt bestämt vilken klänning, men fortfarande inte skor ( har glömt att berätta att min klack gick av på mina skor, hahah, så kan inte ha dem :[ ), därför tänkte jag sneakers eller något i den stilen, så jag rotade fram och tvättade mina favoriter från förra våren/sommaren.


Använder min cam på datorn fortfarande, har samma dator/cam som Kissie. Man kan inte precis säga att bilderna ser äkta ut, dem blir riktigt kladdiga och fejk'iga' med camen :) Men snart får jag en digitalkamera, om typ tre veckor skulle jag gissa (studenten ;D). Juste, skorna är från Vagabond.


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0