Onsdag (men nästan som en fredag)

Ja faktikst! Idag är det som en fredag eftersom man är ledig torsdag & fredag denna vecka :) Verkligen långhelg skulle man kunna säga, men det gillar vi! Jag har faktikst inte så mycket bestämt denna långhelg heller, ska endast jobbar tre timmar på söndag, mellan 2-5.. Sen håller jag på att föröka byta min nästa lördag till denna istället, eftersom jag har planer nästa lördag.. Men får s eom det är någon som vill :P Annars då, VET NI VAD JAG SKA GÖRA OM EN VECKA? Hihi, det säger jag inte för det är en hemlis, men jag kommer säkerligen avslöja den innan den dagen ändå haha! Men nu ska jag äta klart min frukost innan jag fixar till mig lite, Pöss!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0