Jag vet att jag är lite patetisk

Godkväll på er! Sitter och pluggar lite historia, inte för att det intresserar er, men kanske lite mer om jag säger att jag forskar om häxornas tid ;D Skit spännande, men har bara kommit en bit, har knappt kommit in på självste fakta delen.. Men man har ungefär två veckor till på sig så det ska nog gå bra :) Annars då, kollar massa bloggar, först såklart blondinbellas, min favvo höhö och sedan en ny blogg som många fått syn på nu, Foki.blogg.se riktigt kul blogg :) Sen lite andra bloggar jag brukar kolla igenom, alltid lika intressant.. Jag undrar när jag blir en sån som skriver så mycket, typ 5 inlägg om dagen minst.. Haha kanske när jag tagit studenten? Vem vet? :P För helt seriöst, trixen till en bra blogg kan jag.. Men orken har jag tyvärr ej :P


Denna låt snurrar nog i mer huven än mitt va? ;)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0