inlägg

Hej alla mina små kycklingar! Nu är jag glad igen, eller nej inte glad, jag är super (lycklig), kanske att ta i ändå, men jag mår bra som tusan :) Kom hem vid halv 8 tiden idag, var med en vis person i stan och gick runt och bara pratade, sen åt vi på thai resturang och så, det var trevlans :) men nog om det! Har vart i skolan idag och vi hade också 3 timmars håltimma, så jag och tjejerna åkte in till stan och shoppade, hade fått min feta lön och ja, den var saftig ;D Men den försvann lika fort igen, haha nää inte precis.. Köpte en hel del alltså, men har som sagt ingen kamera fortfarnde så kan inte ta kort :( (tattar jäääävlar), men kanske kan kolla på deras hemsidor om prylarna finns där ;) Köpte i alla fall bl.a: Tunika, ögonskugga, ögronbrynsgelé (trodde det var läppbalsam haha), puder, väska, perfekat kalckar till studenten = H&M. Sedan BH & undisar = Lindex. Två olika leggins (coooola), t-shirt (också cooool) = Gina. Ja det var väl det typ :) Nu ska jag forska om HÄÄÄXOR.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0