hmm

Har kollat DH (desperate houswives) nu, spännande, spännande! Sen har jag gjort klart en komplettering jag hade fått i personlig försäljning.. Tycker det är riktigt skumt, för det första hade jag gjort den uppgiften, och bara för att en lärare tappar bort den måste eleven göra om den om man inte har den kvar.. Sen att jag trodde jag skulle få bättre i kursen.. Men men, man kan inte få allt, fick i alla fall ett starkt VG i psykologi B, jätte stolt över det :) Men men, som sagt har skickat in den uppgiften nu och nu sitter jag med häxuppsatsen igen, det är intressant men ändå väldigt förvirrande, men ska sitta ett tag till sen ska jag se en film :) innan jag tänker sova, börjar som sagt 14oo imorn wiie :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0