Hejsan

Hemma nu, vart en tur på stan efter skolan med Fia och Sara :) måste förbanna mig själv eftersom jag inte kan gå in i en affär utan att köpa nåt, bara för jag har pengar.. Blev ett silverschampoo från hår 3000, bra skit tydligen, blev ju inte så lyckat när jag färgade det.. Sen blev det en tygpåse från glitter, ett linne från gina som jag fort lämnade tillbaka haha, och en skit snygg väska som kommer passa perfekt till min student :) Sen tror jag inte det var nåt mer, eller jo tofsar och en mjukglass med choklad strössel (såklart) i kungsan :) trevlans! Efter det gick jag och sola sen åkte jag hem som sagt.. Så nu sitter jag vid köksbordet och ska fortsätta med min uppsats, känns som att jag inte får nåt gjort, men nu jävlar börjar jag komma igång faktikst! Börjar inte fören 14oo imorn så hinner plugga imorn bitti med.. Men men nog om mig, skriver senare!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0