Hay

Kom hem för en stund sen. jobbet gick bara bra idag med, inte så mycket folk och inte så mycket plock, så det var hel lugnt :) Nu håller jag på att kolla upp lite läxor som är kvar. Har en historia uppsats om häxor kvar (ämnet har jag valt sjävl :P), en "mini" redovisning inom personlig försäljning på tisdag med 4 andra och sedan en liten drama sak inom org & ledar med 4 andra på onsdag, hela årsredovisningen (UF) ska va inne på torsdag också, men sen är det slut en gång för alla :D haha, det låter kanske som mycket plugg, men det är mest små grejer, + saker som vi redan är klara med men bara inte har skickat in än..  Annars då, vänter på ett samtal från en idiot, får se när personen ringer, skulle ringa idag efter kl 17.. Sen väntar jag på att lilla Sara ska logga in på msn och skicka onsdagens bilder :D så jag kan lägga upp dem också :) Men men, vi höres senare, ska hjälpa mamma med maten!


Detta var vad jag gjorde igår, färgade håret, blev sådär, men ska köpa silverschampo imorn ;)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0