haha

Oj oj säger jag bara.. Fullt upp idag och så blire fullt upp imorn, stakars lilla mig haha! Nej men idag så var det upp och hoppa, ta ut pengar, åka till tatueraren med Sara, göra tatueringen (vilket var det västa jag gjort i hela mitt liv, det gjorde så ont, så alla ni som undrar om det gör ont från ett vettig person, JAA det gör sjukt ont), sen efter det fort till skolan för att skriva på papparena till Årsredosvisningen som skulle skickas in idag, skriva klart en annan sak inom UF och sedan åka hem för att byta kläder, hann vara hemma i 15 minuter sedan gick jag och jobbade mellan 18.00-20.15.. Efter det hem och bara ta det lugnt, + massa planering med Sara haha :)

Och imorn, ja då är det upp och hoppa (dock inte så tidigt, men vi 11 tiden), åka till min söta vän albin och bli klippt, kortareeee :D sedan åka hem, har jag tur skjussar mamma mig till Sara så jag slipper skrammel om ni fattar vinkeln :P och sedan där ska vi fixa oss, och sedan ska vi in till stan och möta dem andra tjejerna, käka middag på Fridays och mysa och sedan efter det hem till Jenny i klassen för klassfest wiihoo haha :) Ja det är väl min helg.. Skulle få slippa jobba på söndag men det är tydligen kaos så jobbar ändå :/ men börjar inte fören vid 12 :)

Jaja nu ska jag ta ett glas mjölk & kolla ett avsnitt från en ängels tålamod haha, sen soova :) Puss

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0