Godnatt

Hej nu hade jag tänkte sova faktikst :) Börjar halv 10 imorgon och har endast två lektioner, och både är intressanta/roliga, så tur där :) Har kollat massa "en ängels tålamod" nu innan jag skulle sova, fyfan va man garvar sönder :D Innan det såg jag DH, gud så spännande, men tyvärr, hejdå Edie, jag tycker själv det va skit dåligt att hon dog, hon var ju klockrenast av alla :/ Men men, det är bara en serie :P Har föresten kommit på en lösning på mitt morgon problem jag har, vare sig jag har sen eller tidig vecka, om det är helg eller vardag, om jag går upp en timme innan jag ska gå eller tre timmar.. Så kommer jag allid sent, inte mycket utan missar första t-banan alltid, vilket gör att man blir mellan 5-10 min sen.. Jo jag har nämliigen börjat välja kläder kvällen innan (patetiskt jag vet), och packat ner alla böcker vi ska ha nästa dag i skolan, + penna osv! Även börjat tagit fram kopp, fat osv till frukosten, men jag tror att det är vad som krävs, hjälper inte det ska jag fan börja lägga sminket i den ordning jag sminkar mej på mitt bord, göra en macka dagen innan, även fast jag inte ens äter mackor på morronen (äter absolut frukost, men bara inte mackor), även ställa fram dem skor jag ska ha, och för i helvete fälla upp toalocket innan jag lägger mig, då KANSKE jag hinner, grrrr! Nej sova var det, puss :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0