Glad/Klänningperiod

Hejsan på er, är på riktigt gott humör idag, iallafall hittils.. Var dock tvungen att gå upp strax efter 8 istället för 9 som jag brukar när jag börjar sent.. Dem ska byta bredbandet, vilket dem gör i alla lägenheter här, men dem har inte kommit än, så lite tidigt gick jag nog upp änd haha, men inte vill jag att dem ska springa omkring här när jag ligger i sängen heller ;P Somnade ändå rätt tidigt igår så fick mina 8 timmar i alla fall :) En annan sak då, jag vart lite sugen på lite snyggare klänningar, inte till något speciellt tillfälle, men när man går ut, och jag hittade 4 snygga från StyleByStars, här har ni dem som jag tyckte toppade bäst;



Dem två första är kanske lite mer "finklänningar" & dem andra lite tuffare, gillart!


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0