Fundersam sandra

Har lite undringar om vad man ska önska sig i student, mamma, pappa och släkt tjatar om att dem vill veta :P Tycker sånt är jätte svårt, när man var liten och fyllde år var det ju super enkelt, man önskade sig antingen klistermärken eller barbies ;D Men nu är det helt andra saker på min önskelista, mobil och kamera såklart (eftersom tattarungar var i farten och snodde mina), gymkort (vart vet jag inte riktigt), sedan pengar typ.. Smycken är väl kul, men jag är ändå ingen smyckes tjej, STORA, färgglada assocearer gillar jag, men kanske inte fin fina smycken, sen vet jag redan att jag ändå kommer få massa hur osm helst haha.. Vilka problem!?

VS


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0