Du behöver inte läsa detta om du inte vill veta min kväll

Fan vad sliten jag känner mig, säkert bara för att jag sovit för länge istället nu.. Aldrig är man nöjd! Har i alla fall bestämt med min söta vän Sabina att vi ska ut nu, en killkompis jobbar på någon ny klubb/krog som vi tänkte kolla upp, ska bli skoj :) Tror dock inte det blir så sent, vi tänkte vara där rätt tidigt.. Men inte bara det utan antagligen kommer vi träffa en annan killkompis med, som jag och Sabina träffade på Kreta förra sommaren, var länge sen man såg han, så det blir nog kul det med :) Han skulle ut med sitt jobb tydligen! Men innan jag ska ut ska jag käka med mamma, mammas syrra kommer hit också.. Så nu är det bara en sak kvar, Vad ska jag ha på mig, största & vanligaste problemet som alltid..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0