Det är inte mitt fel att jag är bäst

Hejsan, trevlig fredag kväll/natt på er! Har haft en skön familjekväll eller vad man ska kalla det, bara vart hemma och kollat tv och tagit det lugnt helt enkelt, skönt, något jag verkligen behöver och har behövt länge.. Jobbar ändå imorgon så kan vara skönt att var utvilad då.. Börjar inte fören 12 så det är bra, men det jag tycker är dåligt är att jag jobbar så många timmar, ända till 20.15, men men det brukar gå bra :) På söndag jobbar jag också fast då bara mellan 15-20.15.. Annars då, ja skoldagen har jag inte så mycket att säga om, mer än att det kändes som att vara tillbaka på mellanstadiet igen.. Annars var den skön.. Sedan bar det av till skärholmen eftersom jag skulle lämna tillbaka ett par skor jag köpte fel storlek i, vet inte vad som hänt, men måste ha 36 i alla skor nu för tiden, förut va det bara i klackar^^ Men istället för att byta dem köpte jag lite annat för pengara, undisar och ett solglasögon fodral bl.a. :) Lillsyrran var också med och skulle byta sina skor till ett par andra.. Sen har jag som sagt bara vart hemma, bror och storesyrran har vart här då, ätit middag och så :) Och nu då, kollar på film, Across The Universe, skit bra musikalfilm typ.. Men så låång så kommer inte orka se hela även fast jag inte behöver sätta kl på tidigast 10 hihi! Vilket ointressat inlägg, men lite fakta om mina dagar vill man väl ha höhö..

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0