Väldigt mycket jag & mig

Jag har nu på sistånde, eller ja jag har väl vetat det ett ganska bra tag, men jag har bara inte velat inse det, har inte vågat inse det eftersom det verkligen är sant och är förjävligt! Man förstår inte ens varför det är så, varför ska något sånt för så förjävligt? Det är verkligen en bra fråga som man aldrig får svar på.. Det jag pratar som är uttrycket "När man vill ha något så får man det aldrig och när man sedan får det, vill man inte ha det längre" Vi jävla människor, blir fan aldrig nöjda.. Och det är inget vi ska "skämmas" för, vi bara fungerar så, eftersom att igen som vill ha någon vill ha den tillbaka, och ni som har lyckats, ni har bara haft en sån jävla tur, så var glada! Jag menar bara att världen alltid kommer vara så jävla orättvis vad det än handlar om.. Men jag undrar ändå litegrann, när ska den turen komma till mig? För nu har jag haft den här jävla oturen med mig ett bra tag, snart ger man upp!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0