Bara ett inlägg

Näst sista dagen på Ica denna vecka i allafall och dagen gick bra, satt jätte mycket i kassan och ensam till och med.. Lite frågor men inga stora problem :) Försov mig dock lite imorse, men det var helt lugnt eftrsom jag ringde och sa det till dem.. Imorgon gäller samma visa, men då får jag sluta tre istället för fyra ;) Så det är alltid lite skönt.. Så får man se vart kvällen ledar då.. Denna kväll ledar i alla fall till tv:n såklart, Medium klockan 21 också, nya avsnitt! Men NU ska jag göra egen risgrynsgröt till imorgon bitti, mumma!

Föresten, min middag idag, älska !

Förrätt kan man väl kalla det, mmuuums

Varm/efterrätt :)



Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0