Torsdags kväll

Hejsan, dagen före helgen, en helg jag väntat på även fast det känns som att det var söndag i igår.. Trött som ett svin och uttråkad, The mentalist på Tv i alla fall, förbättrar min kväll lite.. Har pratat med Lenore hela kvällen i tele, alltid lika skönt att få ur sig allt :) Annars idag, praktik mellan 9-16, sedan in mot stan för att möta upp Elli :) Vi skulle hämta lite saker vi klantigt nog glömde på en krog i helgen, skönt att dem fanns kvar! Sedan åkte jag med henne hem, för att hämta lite saker där med :P och sedan hem till pappa för att kolla på en klänning min syrra sytt om, jätte fin, och så fick jag massa smycken också :D Hon har en vän som jobbar på H&M helt enkelt ;) Och sen var det raka vägen hem till mamma, pannkakor serverades mumma och efter det har jag bara kollat tv och tagit det lugnt.. Men nu ska jag duscha innan jag hoppar i säng!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0