Tänkte bara dela med mig av min "hemska" fredag

Tänkte att nu när jag ändå inte har något speciellt för mig, utom att vänta på middagen, som kommer bli så god, Bakad potatis med skagenröra och tonfiskröra (A) kan jag berätta om i fredas, varför den vart lyckad och sedan inte alls så lyckad.. Först var vi hemma hos Camilla mellan 20-22 hade det riktiigt trevligt, drack, snackade skit och lyssnade på musik, vi fick även se lite dans av Elli, me like :)  haha. Efter det så skulle vi till Universitetet (Ace) för där skulle det tydligen vara mycket drag, jag och Elli var lagom härliga (fulla/påverkade) så vi sjöng för fulla gubbar på t-banan (sorry till alla som fick höra oss), sedan kom vi fram vid 11 tiden och köpte genast lite öl och annat, dansade och träffade männikor, snackade och så.. Vid halv 2 tiden så gick jag ut för lite luft med några andra och plötsligt så hör vi hur ett tjut kommer igång, någon jävla idiot har lyckats sätt på brandlarmet, och alla var då tvungan att utrymma lokalen, och självlart är det folk som inte vill och jag kom bort från tjejerna, dem försökte ringa mig men det gick inte att svara och jag försökte nå dem, även dem jag var ute med försvann.. Jag ville då inte vara kvar och skulle hämta min jacka och där kan man väl säga att allt började, jag stod i jackkön i minst en timme och jag trodde jag skulle DÖ, helt ärligt, höll på att svimma ett antal gånger, pga att folk pressade så hårt att man inte kunde andas från alla håll, jag fick verkligen en "nära döden känsla", ramlade över folk hundra gånger och folk ramlade över mig, mosades höll på att svimma igen, det var varmt, det var rökigt för att folk rökte inne för att dem trodde det skulle hjälpa dem lättare att få sina jackor, folk skrek och började bråka, jag var verkligen rädd! Tillslut så lät dem oss få våra jackor och folk blev ännu galnare, tillslut så fick jag min jacka, men så skulle jag ut ur kön. Folk fortsatte att pressa och hade ingen respekt alls att hjälpa dem som var klara att komma ut, tillslut var det en tjej som såg att jag verkligen inte mådde bra, hon började då skrika på folk "NU FÅR NI FAN SKÄRPA ER, FOLK ÄR NÄRA ATT SVIMMA HÄR, SLÄPP FÖRBI HENNE! SLÄPP FÖRBI DEM SOM FÅTT SINA SAKER SÅ KÖN KAN BLI MINDRE!!!!!" tillslut så kom jag ut och då var jag verkligen helt slut, men lyckades ta mig till t-banan, där fick jag vänta mer än 20 minuter, tillslut var jag hemma lite efter fyra.. alltså tog det mig nästan tre timmar från att jag skulle hämta min jacka till att jag kom hem.. DÄR har ni anledningen till att kvällen blev misslyckad i slutet, men innan hade jag en skit bra kväll med mina kära flickor, tack för det i alla fall! Men sånt här kanske man får räkna med när man är ute, eller ja tydligen..

Sandra


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vart var du ut? Jag och kusin var i sthlm i helgen, ute på partaj fredag och lördag. Typ Snaps, Metro och därikring. Var ni också där i krokarna? / Jonas

2009-03-08 @ 23:21:07
Postat av: Anonym

Om du läser inlägget så står det klart & tydligt vart jag var.

2009-03-09 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0