Sussa gott

Oj så mycket klockan är redan och fy skäms att jag bara skrivit ett kort inlägg på hela dagen även fast jag bara vart hemma.. Men som sagt jag har haft tålamodet på en tunn tråd hela dagen och inget gjorde mig glad, fy fan! Tog i allafall ledigt idag från praktiken, kände att det behövdes, det är jätte kul där och tiden går fort, men jag känner samtdigt när jag kommer hem att jag är helt slut, så kände att jag skulle få sova ut och få lite plugg gjort, vilket jag fick, men senare när jag lugnat mig på kvällen.... Efter middan så gick jag en promenad med Elli och det gjorde min kväll, fick rensa tankarna med henne och vi prata om alla våra ynkliga problem vi har nu för tiden, det va skönt :) Tack måste jag nästan säga! Ja så i slutet blev den som sagt bättre. Ska bara vara hemma imorn också, men sen på fredag då kör jag igen :) Men ska sova nu, så skriver jag imorn i think!


Min skugga i havet på Kreta :)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0