Som mamma sa "det är sånna killar som blir psykopater"

Jag bara kände mig tvungen att skriva detta inlägg innan jag ska sova vilket jag ska strax, tillbaka till praktiken imorn ju :) JO svartsjuka killar, eller människor hur som helst är det värsta jag vet, jag menar det verkligen, klart man kan vara rädd om sin partner och bli orolig, men man ska ta mig fan inte anklaga den varje gång personen ska umgås med sina vänner eller ska ut på krogen och dansa och ha kul? Det är fan inte kärlek? Det är bara att denna person vill ha makt, eller? Jag får den känslan.. Jag skulle själv aldrig tillåta att min kille gjorde så (när jag skaffar än), självklart ska han bry sig och så, men inte bli sur varje gång jag ska ut, vilket jag vet många killar blir på sina tjejer och det är med stora bokstäver LÖJLIGT, SYND att ni inte tror och litar på era flickvänner! Ni vet tillslut kommer dem ta modet och lämna er och då står ni där ensam och då kommer jag skratta åt er :) För jag har vänner som är och har vart med dem detta och vad dem än säger så är dem inte lyckliga med detta så sluta upp innan det är försent. INGA nämnda, Jag skriver detta inlägg för att jag tycker så synd om dem som har såna här partners. Ni som tar åt er vet precis vad jag menar.  P.S. Jag är bra på att övertala mina vänner.


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0