Segaste dagen på länge

Idag är det verkligen en såndär jätte seg dag då man inte gör annat än äter, kollar tv, kollar film, sitter vi datorn, bloggar sen har jag också hunnit med att plugga lite nu, så man får mycket gjort redan nu.. Skönt men riktigt tråkigt ändå.. Men sen så kommer det ju vara en fullspäckad vecka som förra imorn.. Och då kommer jag komma hem jätte trött varje dag igen.. Skulle inte vädret vara så kasst hade jag typ gått en promenad själv eller med någon annan, eller om jag inte var så lat så skulle jag åkt och kollat lite i affärer, endast kollat! Men nä jag väljer att sitte hemma och sega, men om vi säger såhär, jag förtjänar det!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0