Jag har faktikst sagt att jag skriver en massa blarr också

Söndagen är här och det känns bra måste jag säga.. Har kollat på The O.C. hela dagen typ, jaaa jag vet helt sjukt jag hade lovat mej att aldrig kolla på den serien men nu kan jag inte sluta, precis som med gossip girl, och sorligt nog är typ O.C bättre än det! Nä jag måste skärpa mig, jag kommer bli sveriges största serienööörd, vilket folk redan tycker.. Men vadå jag följser bara; Desperate Houswives, Samantha who, Lost, Gossip girl, O.C, Dirty sexy money, The Mentalist, Lipstick jungle (ibland), Scrubs & 2½ man :) Sen har jag väl några till som jag kan kolla på ibland nerladdat, Gilmore Girl och One three hill :) hahahaha! Nej ska inte snacka om mina underbara serier nu, nu ska jag nämligen göra klart min loggbok, sen ska Sara ringa från Thailand för vi måste ha samma planering på loggboken :P

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0