Godnatt

Ligger i sängen nu och har kollat på Samantha Who
Skön serie det där måste jag säga haha
Hade tänkt sova nu, tidigt för en gång skull eftersom jag ska upp vid 8 tiden imorn
Hade i alla fall en jätte trevlig gårkväll med roligt folk
Först var jag hos Lina med Elli och käkade och förade lite, sedan drog vi in och mötte dem andra tjejerna
Då blev det Söderhof där vi fortsatte att föra ytterligare, sen skulle vi till ace, men blev ändringar
Så jag och Lenore åkte hem till hennes killes väns bror istället och drack en jävkla massa med dem
Men det var riktigt trevligt och kul måste jag be att säga :)
Ja det var ungefär min gårdag, tog inga bilder, men så kan det gå när man har det som trevligast :P
Men nu ska jag sova som sagt, skriver imorn om min första dag på praktiken, hoppas det är kul!!


Min raring Lenore och jag :)



Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0