Fredag

Hemma över lunchen :) Gud vad fort förmiddan har gått, vi fick massor av nya varaor igår eftermiddag efter jag gått hem så det är det vi plockar med nu, och det är faktikst kul tro det eller ej.. sen satt jag i kassan sista 20 minuterna innan jag gick på lunch och det gick också bra :) Sen slutar jag ju som sagt 3 så ingen lång dag inte! När jag kommer hem ska jag faktikst plugga lite, loggbok 5 ska vara inne på söndag, lika bra att få det gjort, sen vila lite och sen ska jag kaaaanske ut med flickorna, vi skulle tydligen först föra hos camilla :) Sen till Ace, kan nog bli riktigt trevligt faktikst, men får se om jag orkar...... Skriver igen när jag kommer hem eller senare ikväll :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0