Dag tre kan vi väl kalla det

Idag blir det tredje dagen på min praktik och det ser jag fram emot. Frågan är vad jag får göra idag, för endel dagar, som igår tex har dem inte lika mycket att göra.. Men något ska dem eller jag nog komma på :) Juste det här med kassan, grejen är att det är typ as lätt, allt går ju fort och man behöver inte krångla och hålla på som med kassan i en klädbutik.. Men därimot så måste man kunna en jäkla massa koder till löken, potatisen, apelsiner och ja ni fattar och dem här koderna är ju inte bara en siffra eller två utan fyra.. Men men jag försöker, ska skriva upp dem viktigaste idag och ta med hem och öva haha! Nej nu ska jag dricka upp mitt te, sen ska jag om en stund ta mig till centrum och ICA ;P

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0