Bättre än inget, eller hur.

Hejsan! Det kan man säga var ett uppehåll, men det har behövts vill jag lova.. Är fortfarande inte redo för att skriva det mest roligaste, men nåt kan jag väl få fram.. Fortfarande praktik, men är dock inne på sista veckan och det är både skönt och tråkigt.. Men för hoppningsvis kommer jag få jobb där, dem gillar mig! Annars så har jag inte gjort mycket denna vecka, bara slitit.. Pratar med min lilla skrutta Lenore i tele nu, alltid skönt att få prata ut, hon är en bra lyssnare, dock får hon inte mycket sagt själv höhö.. Och nu då, inget kul på TV alls ikväll, blää på det, men ska se en film istället eller lite "En ängels tålamod"avsnitt haha, ja ni hörde rätt, har laddat ner alla sesånger, me love, varför slutade det? Ha det så länge så skriver jag när jag får den lusten igen, vi höres!


jag försöker så gott jag kan


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0