Yey

Har inte skrivit på ett tag såg jag nu höhö, men har haft en fullspäckad vecka och inte orkat eller hunnit :) Igår var jag bla på Ellis studentmottagning och innan på dagen så åkte jag på hennes flak, och det var mer än sjukt haha, om det spårade så här mycket på hennes, skoja inte att jag kommer spåra på vårat haha! Men men, har inte så mycket att skriva egentligen, men ikväll är det i alla fall svullkväll på g haha, orkar inget annat :P Men imorn ska jag kanske in till stan med Fia och Jennifer om det är fint väder, resturangernas dag you know. Sen får jag se vad jag gör under kväller, men men ska kolla film nu efter talang och allt hihi :)



Fia fixade mina naglar i tisdags :) Men ska göra om dem 1 gång till innan studenten också :) Men dem har hållt skit bra!


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0