Vill ni se alla mina studentpresenter?

Ja det vill ni såklart haha!


Detta söta armband fick jag av mina kusiner :)

Detta fina smycke fick jag av min farmor :)

Av morfars bror fick jag guldpengar ;) (300 :- tror jag det låg i)

Av mina underbara flickor fick jag en snygg ring från pilgrim :)

Av morfar fick jag presentkort, precis vad jag behöver :)

Av syrrans kompis Lina, fick jag snygga brillor från Revlon :)

Av pappa & mamma fick jag bl.a. en skit snygg & bra kamera & massa dricka & roliga grattis kort med härliga kontanter i ;)

Alla underbara blommor som jag fick av alla gäster :)

Snygga glas från diesel som jag fick av pappas kompis!

Snyggt porslin av pappas kusiner och deras familj!

Äkta äcklig champagne som jag också fick av pappas kompis haha!

Gamla snapsglas som morfar & mormor hade när dem var yngre :)

Koool skål från pappas faster och familj ;P

Alla i klassen fick en söt lite buddha av vår coach, ååh snutte jonatan, saknad!


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0