tisdag

Tisdag idag.. Regn regn, vad är det här liksom? Okej jag visste att det skulle regna idag, men ändå, man hoppades ju på annat blää.. Men men, solen är väl tillbaka snart I hope! Skulle åkt in till stan med Fia idag, hon skulle kolla student skor, men blev ändringar, så istället ska jag åka till skärholmen och lämna tillbaka lite försenade böcker och köpa naglar tror jag, egentligen så vill jag ju göra riktiga naglar hos någon bra typ haha, men vet ingen bra än, så ska föröska fixa egna.. Sen ska jag väl bara hem igen och sen ikväll ska vi tjejer till Fia och äta middag och kolla film typ, blir trevligt :) Imorn är det Summergames i skolan, inte så sugen eftersom det troligen ska regna imorn med, men men, vad gör man inte! Tänkte i allafall hoppa in i duschen nu så jag kommer iväg någon gång, vaknade inte fören vid halv 12 idag haha.. Men ha det så länge! Puss

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0