lalalla

Hejsan :) Suttit på balkongen precis, men börjar bli för varmt nu så orkar inte mer haha! Orkar inte skriva så mycket mer än att jag var ute igår med Sabina, hennes pojkvän och en kompis till han och det var riktigt trevligt, först satt vi på ojojoj i medis på deras uteservering och sedan gick vi vidare till After ;) Tack för en trevlans kväll! Annars då, är inte alls så sliten idag faktikst, skönt! För ska om någon timme eller två in till stan för att träffa en gammal vän jag inte träffat på länge, vi ska troligen också sitta på något mysigt ställe och dricka :) Men först måste jag duscha och måla om mina naglar som ser ut som "hej kom och hjälp mig" just nu haha :) Puss på er!

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0