Jag är bäst

Tjabba tjena mina vänner och ovänner :) Sitter och pysslar med mina naglar igen, kan inte komma på om jag vill ha helröda naglar, eller bara tipparna röda eller om jag vill ha vanlig franskmanikyr på studenten, jobbigt läge haha.. Mina smycken kommer ju vara i temat rött och klänningen vitt, så jag är som sagt bajsosis.. Men men, får testa lite till :) Fia ska fixa dem igen mycket bättre imorn eller på måndag :) Annars då, har typ blivit förkyld så jävla arg!!! Hosta, ont i halsen och snorig, det är livet, blää... Det är egentligen inte så allvarligt men det är störande, har typ 4 dagar på mig att bli frisk! Det är Ellis fel haha, nää det är hennes flak fel, det va liksom blött, kallt och man drack och skrek, inte konstigt att man blir hes och hostig... Men men ska käka lite lunch nu :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0