bara ett inlägg

Hallu bloggen min! Har suttit med Lenore i några timmar och kollat film, ätit godis och snackat gojja ;P Alltid lika skönt och mysigt! Man är lite småsugen på att va ute nu, men eftersom jag vart ute en hel del denna vecka + att jag jobbar imorn, kändes det som ett starkt nej.. Så istället ska vi röra på fettet nu och gå en promenad i det sköna sommarnattvädret :) Så hej så länge turterduvor små!

Juste, jag ska ladda upp massor med kul bilder från olika tillfällen när jag köpt en större hårddisk (eller va det heter haha) till datorn eftersom jag har så sjukt mycket skit på min dator, allt från filmer, musik  till bilder och uppsatser :P och min dator pallr snart icke mer ;)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0