'Att han e bög?'

Nu är veckan i katrineholm och sofie snart slut, har vart här nästan en hel vecka, men gud så skönt det har varit, slappt, men ändå massa shoppande och festande, alla är verkligen SÅ trevliga och roliga här, det är något jag uppskattar stort när jag är här på besök :) Ingen dömmer!

Men imorn blir jag hämtad vid station här vid 10 tiden på morgonen av min morfar, och då ska jag inte ens hem utan då bär det av till deras landställe för att fira midsommar, mamma och syskonen kommer också dit någon timme senare :) Det ligger i närheten av katrineholm som tur är :) Där vankas det god mat, dryck och mysigt umgänge med familj och släkt! Sedan på söndag troligen bär det av till stockholm igen efter en vecka och en dag :P Det ska både bli skönt men också väldigt tråkigt, men men! Nu vet ni lite info haha, bye så länge.



Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0