korv med ris e äckligt

Idag är jag så duktig att jag gick upp halv 8 imorse, eftersom jag jobbade 9-4, efter att jag jobbat och kommit hem så somnade jag direky när jag la mig i sängen och vaknade inte fören halv 6 en timme senare,  så när jag vaknade börjafde med middagen, ja precis, jag stodd för den idag, fläskfilé i ugn med pressad potatis, godaste som finna någonsin, speciellt eftersom jag gör den :) Så just nu är den i ugnen och är väl klar om sådär 10 minuter :) Senare ikväll ska jag på bio med min kära vän Emelie igen, vi ska se Harry Potter :D fett nice, inte på premiär dagen, men så skulle vi fått cebrail (stavning) platserna, vilket vi iofs inte tackar nej till, men ack nej ändå.. Så det blir ikväll runt 9 istället :) Sen när jag kommer hem ska jag stupa i säng även fast jag inte börjar först 12 imorn :P Ha det mina gullisar!



Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0