Gaaah

Hejsan! Ja det blir såhär typ varje dag, att om jag skriver så skriver så sent på kvällen.. Jag är en vuxen människa, ni vet jag jobbar.. och självklart konstiga tider, 12-20 för det mesta.. Men nog om det, nu är i alla fall resan betald, eller inte riktigt, vi har alla skickat pengar till en av oss som då ska betala allt på tisdag typ :) FAN VAD JAG LÄNGTAR haha! Men nu innan är det bara att jobba på, schemat kommer ändå bli softare nu på slutet har jag märkt och det är tur det! Annars då, är ledig på tisdag så får se om man kan hitta på nåt kul imorgon kväll, slutar iofs 8 och jobbar hela dagen, men orken finns alltid där för lite öl & vin haha ;D Men nu ska jag ut en stund med en vän innan jag ska sussa (inte ut på krogen alltså, bara ut och få lite frisk luft), pussen


Aruba 08, inte en dum resa det heller


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0