Trött

Hemma från skolan nu, skönt! Är verkligen jätte trött idag, ögonen är som russing, gäspar stupikvarten och hela kroppen ropar efter sängen, men är rädd att jag inte kommer kunna sova inatt om jag lägger mig och vilar nu, så försöker hålla ut så gott det går. Sitter i alla fall och kollar på desperate houswives, har laddat ner hela sesång 1 som jag såklart sätt förut, men man får ju aldrig nog haha.. Och hade tänkt göra mig en kopp te också och sätta mig i soffan istället för köket som nu :) Ska bara ringa min handledare på mitt jobb, måste ställa lite frågor, hoppas hon svarar nu, hon är jämt upptagen, antingen på möte eller i samtal, men men ;) hon skulle vara tillbaka till 15 :) hej så länge.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0