Nyårs pics del 1

Hejsan på er! Sitter i Sofies kök och kollar lite bloggar och uppdaterar mig haha, Sofie håller på att diska, så duktig den tjejen är måste jag få säga! Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, vi är i vilket fall utvilade i jämförelse med gårdagen haha, så nåt ska vi nog göra, inte bara sitta inne hela dagen.. Ska se vad hon tycker :) Sen ikväll blir det utgång, men denna gång krogen.. Sen ska vi laga fläskfilé ikväll till middag, och det tackar man inte nej till precis :) haha! Men i alla fall måste säga att nyårsafton var en riktigt lyckad kväll :D Hos Emma blev det middag, jag och Sofie tog en Opera pizza och delade på, sen blev det singstar innan vi skulle med bussen hem till Olle, en kompis till dem, som hade fest, där var det mycket folk och riktigt kul, senare åkte alla in mot stan och firade 12 slaget tillsammans och snackade runt med folk :) Sedan blev det krogen lite fort, där jag hann bli bjuden på en drink i alla fall ;) Ja resten av kvällen håller vi för oss själva haha! Jag har som sagt inte min kamera-sladd med mig så kan inte lägga in mina bilder än, men här är några, tagna med Sofies kamera :)

 
det får räcka för nuet :)


Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0