Söndag

Morsning! Är sjukt trött och har ont i mitt öga, varför säger jag inte.. var i alla fall ute igår och hade det riktigt trevliigt måste jag säga, alltid kul att parta med mina tjejer :) Maten vi åt innan var också sjukt god, bara massa grekiskt, mumma! Vi åkte i alla fall efter vi ätit till ett ställe vid hötorget och förade och sedan drog vi vidare till ett stället som hetter Ace, had einte vart där förut och det vart stort och ett bra ställe, men folket var sådär^^ Men eftersom vi var ett stort och bra sällskap fungerade det bra ändå :) Blev endel dricka men inte för mycket, så bakis är jag inte, bara trött.. tog lite bilder också, så dem lägger jag in senare när jag laddat upp alla nyårsbilder och allt sånt också :) Nej nu ska jag göra lite frukost och sedan får jag se vad jag gör idag, tror det blir en svull & segis dag haha :)

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0