Seg dag

Nej men god kväll på er! Ligger i min sköna mysiga säng som jag inte legat i på ett tag och gud vad jag älskar den haha :) har nyligen kollat på en film i alla fall, vet inte riktigt vad det var för någon innan jag såg den, inte gått på bio eller så, men jag tyckte den var bra, Save Angel Hope hette den.. Men nu hade jag tänkt sova, har egentligen ingen tid att passa imorn, men man vill ju inte sova bort hela dagen i alla fall haha :) Innan jag jag satte på filmen hade jag vart hos sabina med albin, alla färgade vi våra hår, albin lite mörkare blond, vilket blev mer mossgrönt haha, tycket han, jag tycker det vart bra :) sabina färgade bara om sitt + med lite mer röd nyans, jätte fint :) och jag gjorde lite blonda slinger i håret, vilket resulterade enligt mig en tigerkaka, eller en turk som försökt blondera sitt svarta hår haha, men albin & sabina gillade det, så jag kanske överdriver ;) Men men, skönt att bara göra något med håret, det gör faktikst mycket tycker jag! Annars idag har jag inte gjort mycket alls, sov till halv 11 först sen från 12 till 3 haha, sen har jag bara laddat upp massa bilder och städat en heldel i mitt kära rum.. Sen kom snälla mamma hem med donken när det var middasdax, tackar och bugar för det! Nej nu ska jag sova, börjar bli sjuk också :( på riktigt liksom.. Ska jobba imorn också, fast på kvällen dåra.. jaja Godnatt på er!

Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0